Thursday, May 30, 2013

BRIAR BEAUTY'S BIO/BIO DE BRIAR BEAUTY:

----Briar Beauty:






-Parents History:

Sleeping Beauty.


-Secret Heart's Desire:

Live each day to the fullest. You never know when your'e going to prick your finguers and slip into a century-long nap.


-Roomate:

Ashlyn Ella.


-My Magic Touch:

I can hear everything for miles and miles, but only when I'm sleeping. And why would I want to do that when there's so much to live for?.


-Storybook Romance Status:

My Prince Charming is 100 years away, so I'm not in a rush to kiss any frogs.


-Oh Curse Moment:

I sometimes fall asleep anywhere and everywhere. This gets me in trouble in class all the times.


-Favorite Subject:

Royal Student Council. For throne-coming to prom, I love planning spellebrations for my friends!.


-Least Favorite Subject:

Grimm-nastics, I mean, so we al have to wear the same uniform?, GROSS!.


-Best Friends Forever After:

Apple White and Blondie Lockes.





-Historia De Mis Padres:

La Bella Durmiente.


-Secreto Del Corazón:

Vivir cada día al máximo. Nunca sabes cuando tu vas a sonar tus dedos y caer en una larga-siesta-de un siglo.


-Compañera De Cuarto:

Ashlyn Ella.


-Mi Toque Mágico:

Yo puedo escuchar todo a millas y millas de distancia, pero sólo cuando estoy durmiendo. ¿Y por que quisiera hacer eso cuando hay tanto por lo que vivir?.


-Estatus Encantado De Romance:

Mi Príncipe Azul está a 100 años de distancia, así que yo no tengo apuro para besar ninguna rana.


-Momento De Maldiciones:

A veces yo me duermo en cualquier momento y en cualquier lugar. Esto me mete en problemas todo el tiempo en clases.


-Materia Favorita:

El consejo real de estudiantes. ¡Para el próximo baile de graduación, yo amo planear conju-celebraciones para mis amigos!.


-Materia Que Menos Me Gusta:

Grimm-nasia, o sea, ¿Todos tenemos que usar el mismo feo uniforme?, ¡ASCO!.


-Mejores Amigas Por Siempre:

Apple White y Blondie Lockes.

No comments:

Post a Comment